Home > coretan > Kalau kau merasa hairan, aku tak salahkan kau. Mungkin aku sedang beriya-iya menyokong EarthHour – bergelap demi menyelamatkan bumi tercinta yang semakin penuh dengan korupsi yang tiada isi. Mungkin bukan salah kau juga. Tapi kalau ingin ikut aku, marilah!

Kalau kau merasa hairan, aku tak salahkan kau. Mungkin aku sedang beriya-iya menyokong EarthHour – bergelap demi menyelamatkan bumi tercinta yang semakin penuh dengan korupsi yang tiada isi. Mungkin bukan salah kau juga. Tapi kalau ingin ikut aku, marilah!

29 March, 2009

Hulurkan tangan-tanganmu, biar aku pimpinkan. Tak perlu pejamkan mata lagak AhPek filem Ali Baba. Kerana sekarang sememangnya sedia ada gelap, hitam. Iya, beriya-iya menyokong EarthHour.

Sudah satu jam?

Pegang erat-erat tanganku, biar aku pimpinkan. Tak perlu pejamkan hati lagak fanatik merah yang baru selesai bersidang. Kerana sekarang kita bukakan lembaran terang, putih. Iya, EarthHour cuma satu jam sahaja.

http://imranabduljabar.com

Categories: coretan Tags:
